Procedura reklamacyjna
internetowa galeria handlowa www.lunzo.pl
Jak wynika z Ogólnych warunków, operatorem Galerii internetowej jest LUNZO s.r.o. pośrednik w zakupie towaru pomiędzy Kupującym a Sprzedającym z Azji, w ten sposób, że ta firma pośredniczy w zakupie towaru od Dostawców przez Kupującego, tj. zamawia towar u dostawcy i płaci cenę zakupu lub reklamację towaru.
Nie ma możliwości złożenia reklamacji u operatora na temat:
a) jakość towarów
b) zgodność towarów z polskimi lub europejskimi normami i standardami
Reklamacje dotyczące dostarczonego towaru (roszczenia z tytułu odpowiedzialności za szkody spowodowane wadliwym towarem) będą rozliczane przez Kupującego bezpośrednio z Dostawcą.
Możliwe jest złożenie reklamacji u operatora na temat:
a) niedostarczony towar
b) opóźnienie w dostawie towarów
c) dostawę innych towarów,
Wszystko to na warunkach określonych w Ogólnych Warunkach Handlowych LUNZO s.r.o. galeria internetowa www.lunzo.pl.
W przypadku niedostarczenia towaru możliwe jest rozwiązanie reklamacji:
a) wezwanie do ponownego zamówienia towarów; Operator ponownie zamówi towary na własny koszt,
b) wniosek o zwrot pieniędzy z numerem konta, na który należy zwrócić pieniądze.
Jeśli towar nie zostanie dostarczony w ciągu 90 dni od złożenia zamówienia (co oznacza dostarczenie przez Kupującego wybranego towaru w galerii internetowej do Pośrednika i jednoczesne wpłacenie kwoty stanowiącej sumę opłaty maklerskiej i ceny zakupu towaru od Dostawcy na konto Pośrednika). W takim przypadku kupujący może zażądać od pośrednika zwrotu całości pieniędzy lub ponownego zamówienia towaru u dostawcy, w takim przypadku pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe wskazane przez kupującego.
Reklamacje można zgłaszać na adres e-mail: info@lunzo.pl lub pisemnie na adres Lunzo s.r.o., Zbrojnická 1, 301 00 Plzeň, Republika Czeska.
Reklamacje należy składać na prawidłowo i czytelnie wypełnionym Protokole reklamacyjnym.
Operator niezwłocznie podejmuje decyzję w sprawie skargi, w złożonych sprawach w ciągu 3 dni roboczych. Okres ten nie obejmuje rozsądnego okresu w zależności od rodzaju świadczonej usługi. Maksymalny okres na zaspokojenie roszczenia wynosi 30 dni.
W przypadku uzasadnionych reklamacji, operator zobowiązuje się zwrócić pieniądze na konto wskazane w reklamacji w ciągu pięciu dni roboczych od daty rozstrzygnięcia reklamacji. Pieniądze nie mogą być zwrócone w gotówce, tylko przelewem bankowym.
Protokoł reklamacyjny pobierz tutaj:
Reklamacje są szczegółowo regulowane w Ogólnych Warunkach, z którymi należy się dokładnie zapoznać.