Czas dostawy
Szybkość dostawy może się różnić w zależności od wielu czynników, na przykład wybranej metody wysyłki podczas składania zamówienia.
Przegląd przewidywanego czasu dostawy oraz informację o kraju, z którego sprzedawca wysyła towar, znajdziesz w sekcji „Dostawa i zwroty” na stronie konkretnego produktu.
Dostawa krajowa – jeśli adres sprzedawcy i adres dostawy znajdują się w tym samym kraju, przesyłka zazwyczaj dociera w ciągu 2–5 dni od wysyłki. Zazwyczaj ta opcja nie obejmuje śledzenia ani potwierdzenia odbioru.
Dostawa międzynarodowa – jeśli towar jest wysyłany z zagranicy, standardowy czas dostawy wynosi około 5–14 dni roboczych. Podobnie jak przy dostawie krajowej, zazwyczaj nie jest dostępny numer śledzenia ani potwierdzenie doręczenia.
Przy doręczeniu może być wymagany podpis odbiorcy.
Jeśli dostępnych jest kilka metod dostawy, można wybrać odpowiednią opcję podczas składania zamówienia. Ponieważ działamy jako platforma handlowa, dostępne opcje wysyłki mogą się różnić w zależności od produktów znajdujących się w Twoim koszyku.
Podane czasy dostawy mają charakter orientacyjny. Nie obejmują one na przykład czasu wymaganego na odprawę celną, która nie leży w naszej gestii.
W wyjątkowych przypadkach dostawa może potrwać dłużej niż zwykle. Jeśli przesyłka nie dotrze w ciągu 120 dni od opłacenia zamówienia, gwarantujemy klientowi możliwość wyboru pomiędzy pełnym zwrotem zapłaconej kwoty a ponowną wysyłką towaru przez sprzedawcę. W takim przypadku prosimy o kontakt na adres e-mail info@lunzo.pl.
Koszty dostawy
Wysokość kosztów wysyłki zależy między innymi od wybranej metody dostawy podczas składania zamówienia.
Na stronach poszczególnych produktów podajemy standardową cenę dostawy obowiązującą dla kraju odpowiadającego wersji językowej strony, z której korzystasz. Na przykład podczas zakupów na lunzo.pl wyświetlane są stawki obowiązujące dla dostaw na terenie Polski.
Całkowity koszt dostawy zawsze zobaczysz przed złożeniem zamówienia – zostanie on wyświetlony w ostatnim kroku procesu zamówienia.
Jeśli dla konkretnego zamówienia pojawią się dodatkowe koszty (na przykład z powodu przekroczenia limitu wagi przesyłki lub dostawy do trudno dostępnej lokalizacji), skontaktujemy się z Tobą z wyprzedzeniem. Sam zdecydujesz, czy chcesz potwierdzić zamówienie, czy je anulować.
Ograniczenia w dostawie
Podczas transportu niektórych produktów musimy przestrzegać krajowych i międzynarodowych ograniczeń. Z tego powodu nie wszystkie towary mogą być dostarczane do wszystkich lokalizacji.
Na naszej platformie zawsze wyświetlane są tylko te produkty, które mogą zostać dostarczone bezpośrednio do Twojego kraju.
Przewoźnicy i usługi dostawcze
Sprzedawcy korzystający z naszej platformy współpracują z szeroką siecią sprawdzonych firm kurierskich i lokalnych usług pocztowych. Konkretny sposób wysyłki dobierany jest w zależności od rodzaju przesyłki, kraju docelowego i miejsca nadania.
Nie ma możliwości wyboru konkretnego przewoźnika.
W większości przypadków po dotarciu paczki do kraju docelowego przesyłka jest przekazywana do lokalnej poczty. Można ją wtedy odebrać w wyznaczonym punkcie odbioru lub zostanie dostarczona przez lokalną firmę kurierską.