Jak sprawdzić status swojego zamówienia:
- Sprawdź e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Znajdziesz tam przewidywany termin dostawy.
- Jeśli minął już standardowy czas dostawy, a przesyłka nadal nie dotarła, napisz do nas na adres info@lunzo.pl.
Mała wskazówka: Zanim się z nami skontaktujesz, zapytaj sąsiadów lub sprawdź na lokalnej poczcie. W niektórych krajach paczki po przekazaniu lokalnemu doręczycielowi trafiają do punktu odbioru.
Nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem wysyłki
Możliwe, że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Jeśli przewidywany termin wysyłki już minął, napisz do nas na adres info@lunzo.pl, a sprawdzimy jego aktualny status.
Sprawdź również folder spam lub niechcianą pocztę. Jeśli wiadomości nie znajdziesz także tam, mogło dojść do błędu przy wpisywaniu adresu e-mail podczas zakupu. W takim przypadku napisz do nas na adres info@lunzo.pl, a pomożemy Ci rozwiązać problem.
Podałeś błędny lub niepełny adres?
Aby przesyłka mogła zostać prawidłowo doręczona, adres musi być kompletny i poprawny. Jeśli brakuje danych lub zawiera błąd, paczka może zostać opóźniona, zwrócona do nadawcy lub nawet zaginąć. Jeśli zauważysz, że adres został wpisany niepoprawnie, postępuj według poniższych wskazówek:
- Jak najszybciej napisz na adres info@lunzo.pl i podaj prawidłowy adres. Sprawdzimy, czy zmiana jest jeszcze możliwa u przewoźnika.
- Jeśli adres został podany błędnie i przesyłka zaginie, nie przysługuje zwrot pieniędzy.
- Jeśli podałeś adres, który jest poprawny, ale nie należy do Ciebie, przesyłka zostanie tam dostarczona, a odbiór pozostaje po Twojej stronie.
- W przypadku ponownej wysyłki na poprawiony adres koszty ponosisz Ty. Jeśli ponowne wysłanie nie będzie możliwe, otrzymasz zwrot środków za zamówiony towar.