Strona główna Strona główna Metody płatności

Metody płatności

Bezpieczeństwo płatności

Twoje płatności są u nas zawsze bezpieczne. Korzystamy z nowoczesnych bramek płatniczych i procesów spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa (PCI-DSS). Wszystkie transakcje są szyfrowane i poddawane kontrolom zapobiegającym oszustwom. Dzięki temu masz pewność, że Twoje dane są odpowiednio chronione.

Metody płatności

W zależności od kraju, z którego składasz zamówienie, zobaczysz odpowiednie dostępne metody płatności. Konkretne opcje są zawsze widoczne na stronie produktu oraz w koszyku podczas finalizacji zamówienia.

Obsługiwane metody płatności to między innymi:

  • Visa
  • Mastercard
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • MobilePay
  • iDEAL
  • BLIK
  • Bancontact Mobile
  • Cartes Bancaires
  • Płatność przelewem bankowym
  • Revolut Pay

W większości przypadków płatność zostaje przetworzona natychmiast, a Ty od razu otrzymasz numer zamówienia i e-mail potwierdzający. Jeśli wymagana jest dodatkowa weryfikacja bezpieczeństwa, płatność zostanie potwierdzona po jej zakończeniu – zazwyczaj w ciągu 24 godzin.

Problemy z płatnością i odrzucone transakcje

Jeśli płatność została odrzucona, niestety nie możemy przekazać dokładnego powodu – informację tę udostępnia zawsze Twój dostawca usług płatniczych lub bank. Najczęstsze przyczyny to:

  • przeterminowana karta
  • nieprawidłowy numer karty
  • nieudana autoryzacja 3D-Secure
  • niepoprawny kod CVC
  • zablokowana karta
  • niewystarczające środki
  • niepoprawnie wpisany adres rozliczeniowy (kontrola AVS)

W przypadku nieudanej płatności zalecamy kontakt z bankiem lub dostawcą wybranej metody płatności.

Kiedy zamówienie zostaje oficjalnie przyjęte?

Sama płatność i e-mail z potwierdzeniem nie oznaczają jeszcze zawarcia wiążącej umowy kupna. Zamówienie zostaje oficjalnie przyjęte dopiero w momencie, gdy sprzedawca wyśle towar. Do tego czasu Lunzo lub sprzedawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia z dowolnego powodu.