Uszkodzenia towaru i reklamacje

Strona główna Uszkodzenia towaru i reklamacje

Towar przybył uszkodzony. Jak mam postępować?

Jeśli towar został do Ciebie dostarczony uszkodzony, prześlij nam zdjęcia towaru, na którym widoczne jest uszkodzenie oraz zdjęcie oryginalnego opakowania, w którym towar został do Ciebie dostarczony. Wyślij wszystko na nasz e-mail: info@lunzo.pl


Otrzymałem inne towary. Jak mam postępować? 

Jeśli otrzymałeś towar inny niż zamówiony, prześlij nam zdjęcia towaru oraz oryginalne opakowanie, w którym towar został dostarczony. Wyślij wszystko na nasz e-mail: info@lunzo.pl


Co mam zrobić, jeśli towar nie został do mnie dostarczony?

Jako platforma marketplace gwarantujemy bezproblemowy zakup. Gwarantujemy dostawę towaru przez sprzedawcę w ciągu 120 dni od opłacenia zamówienia. W przypadku płatności przelewem bankowym, data opłacenia zamówienia oznacza datę wpływu płatności na nasze konto bankowe.
Jeśli towar nie został dostarczony w gwarantowanym terminie, poinformuj nas o tym fakcie e-mailem: info@lunzo.pl


Definicja odpowiedzialności

Operatorem Marketplace Lunzo s.r.o. jest pośrednikiem w zakupie towarów między Kupującym a Sprzedającym, w tym sensie, że firma ta pośredniczy w zakupie towarów od Sprzedających.
Lunzo s.r.o. nie jest i nie może ponosić odpowiedzialności za jakość towarów i zgodność towarów z normami i standardami europejskimi.

Reklamacje dostarczonego towaru (roszczenia z tytułu odpowiedzialności za wady towaru oraz za ewentualne szkody spowodowane wadą towaru) Kupujący rozstrzyga odrębnie bezpośrednio ze Sprzedawcą towaru.
 

Możliwe jest złożenie reklamacji u operatora na temat:
 

- Niedostarczony towar

- Dostawę innych towarów
 

Nie ma możliwości złożenia reklamacji u operatora na temat:
 

- Jakość towarów

- Zgodność towarów z europejskimi normami i standardami
 

Operator rozpatruje reklamację niezwłocznie, w skomplikowanych przypadkach w ciągu 3 dni roboczych. Okres ten nie obejmuje czasu odpowiedniego do rodzaju świadczonej usługi. Maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, operator zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy na konto wskazane w reklamacji w ciągu pięciu dni roboczych od rozstrzygnięcia i zakończenia reklamacji. Pieniądze można zwrócić przelewem bankowym.