Strona główna Strona główna Anulowanie i zmiany zamówień

Anulowanie i zmiany zamówień

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2025 r.

Anulowanie zamówienia

Jak wskazano w naszych Warunkach handlowych oraz w Informacji o odstąpieniu od umowy, konsumenci mający siedzibę na terenie UE, EOG i Zjednoczonego Królestwa, zgodnie z obowiązującym prawem, mają prawo odstąpić od niektórych zakupów online lub je anulować w celu uzyskania zwrotu pieniędzy. To prawo, określane jako prawo do odstąpienia od umowy, umożliwia zwrot towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania i uzyskanie zwrotu ceny zakupu.

Oprócz tego ustawowego prawa Lunzo zapewnia wszystkim klientom na całym świecie dobrowolny 14-dniowy okres na zwrot towaru. Szczegóły znajdują się na stronie Zwroty towarów.

Należy pamiętać, że większości zamówień nie można anulować przed ich wysyłką. Proces realizacji zazwyczaj rozpoczyna się natychmiast po potwierdzeniu zamówienia. Wyjątek mogą stanowić jedynie produkty z dłuższym terminem dostawy.

Jeśli chcesz odstąpić od zakupu, zalecamy zapoznanie się najpierw z naszym pouczeniem o odstąpieniu od umowy, gdzie znajdziesz szczegółową procedurę.

Samo odmówienie przyjęcia przesyłki nie jest uznawane za skuteczne odstąpienie od umowy. W takim przypadku koszty przesyłki zwrotnej zostaną odliczone od kwoty zwrotu.

Zmiany w zamówieniu

W ograniczonych przypadkach możliwe jest wprowadzenie drobnych zmian w już złożonym zamówieniu. Dotyczy to jednak tylko sytuacji, gdy zamówienie nie zostało jeszcze potwierdzone lub wysłane przez sprzedawcę. Zazwyczaj chodzi o zmianę koloru lub rozmiaru produktu bądź drobną korektę adresu dostawy. Nie można natomiast dokonywać istotnych zmian, takich jak wymiana towaru na inny produkt o innej cenie lub całkowita zmiana adresu dostawy.

Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w zamówieniu, napisz do nas na adres info@lunzo.pl. Podaj dokładnie, co chcesz zmienić. Jeśli zamówienie jest nadal w trakcie realizacji, postaramy się uwzględnić Twoją prośbę.

Jeżeli zmiana zamówienia nie jest już możliwa, na przykład dlatego, że zostało ono wysłane, należy poczekać na dostarczenie przesyłki, a następnie zwrócić towar zgodnie z zasadami opisanymi w sekcji Zwroty i wymiana towarów.

Jeżeli podczas składania zamówienia został podany nieprawidłowy adres i zmiana nie mogła już zostać wprowadzona, więcej informacji znajdziesz tutaj.