FAQ: Często zadawane pytania

Strona główna Często zadawane pytania

PRZED ZAMÓWIENIEM


Jak złożyć zamówienie na lunzo.pl? 

Umieść żądany produkt w koszyku. Następnie przejdź do koszyka.
Po kliknięciu w przycisk DOSTAWA I PŁATNOŚĆ zobaczysz wybrany sposób transportu i płatności.
Po kliknięciu przycisku DANE DOSTAWY wprowadź swoje dane kontaktowe, adres dostawy i rozliczeniowy.
Aby sfinalizować zamówienie, kliknij przycisk WYŚLIJ ZAMÓWIENIE.


Dlaczego dla każdego produktu wskazany jest sprzedawca?

Lunzo.pl jest operatorem platformy Marketplace. Oznacza to, że kupujesz u nas bezpośrednio od wybranych Sprzedawców, a my pośredniczymy dla Ciebie zakup. Dlatego sprzedawca jest wymieniony dla każdego produktu. Towar otrzymasz bezpośrednio od wybranego sprzedawcy.


Jaki jest czas dostawy?

Każdy sprzedawca ma inny czas dostawy, ale zwykle czas dostawy to 5 - 20 dni od opłacenia zamówienia.


Czy jest możliwa dostawa ekspresowa?

Niestety dostawa zamówienia z Marketplace Lunzo.pl nie jest obecnie możliwa za pośrednictwem dostawy ekspresowej. Żaden ze sprzedawców nie oferuje obecnie tego rodzaju dostawy.


Chciałbym złożyć zamówienie za pobraniem. Czy to możliwe?

Niestety płatność przy odbiorze nie jest możliwa, ponieważ wszyscy Sprzedawcy na naszej platformie Marketplace posiadają magazyny za granicą. Oferujemy następujące metody płatności: Płatność przelewem bankowym, BLIK, Karta płatnicza przez Internet, Google Pay, Przelewy24, Klarna - Zapłać w 3 ratach bez odsetek, PayPal i Klarna - Zapłać za 30 dni. Ale nie musisz się martwić.
Gwarantujemy bezproblemowy zakup, jeśli towar od sprzedawcy nie zostanie dostarczony w gwarantowanym przez nas terminie, oczywiście otrzymasz zwrot pieniędzy.

 

PO ZAMÓWIENIU



Jaki jest status mojego zamówienia? Kiedy zostanie dostarczone moje zamówienie?  

Jeśli chodzi o status Twojego zamówienia, nie wahaj się skontaktować z nami pod naszym adresem e-mail info@lunzo.pl, a nasza obsługa klienta udzieli Ci wszelkich informacji. 


Jak przesyłka zostanie dostarczona do mnie?

Zamówienie zostanie dostarczone bezpośrednio na Twój adres. Zamówienia najczęściej dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, w przypadku mniejszych przesyłek przesyłka zostanie umieszczona w skrzynce pocztowej. Większe lub cięższe przesyłki mogą być dostarczane przez DHL, DPD, UPS lub GLS. Należy zauważyć, że nie ma możliwości wyboru firmy przewozowej. To zależy od sprzedawcy, z którego firmy transportowej korzysta.
Jeśli chcesz wiedzieć, z jakiej firmy transportowej korzysta Twój wybrany dealer, nie wahaj się skontaktować z nami przez
e-mail: info@lunzo.pl


Jak mogę zwrócić zamówienie?

Po terminowym pisemnym odwołaniu możesz zwrócić towar sprzedawcy (sprzedawcą nie jest Lunzo.pl).
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Anulowanie i zwroty.


Czy mogę monitorować status zamówienia?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przez e-mail: info@lunzo.pl
Jeśli mamy już numer śledzenia dostępny u wybranego sprzedawcy, z przyjemnością go udostępnimy.

 

 PROBLEM Z ZAMÓWIENIEM



Dlaczego ciągle dostaję przypomnienia o konieczności zapłaty za zamówienie, skoro zostało ono już opłacone? 

Jeśli płatność została dokonana przez Ciebie wcześniej niż 3 dni temu, prześlij nam na nasz adres e-mail info@lunzo.pl numer konta, z którego płatność została dokonana, abyśmy mogli znaleźć Twoją płatność ręcznie.
Podczas wprowadzania szczegółów płatności mógł wystąpić błąd, najczęściej wprowadzając zły Tytuł lub całkowicie go pomijając.
Nie martw się jednak, łatwo znajdziemy Twoją wpłatę na podstawie numeru konta, z którego wpłata została wysłana.


Jak zrobić, jeśli towary nie zostały dostarczone?

Jako platforma Marketplace gwarantujemy bezproblemowy zakup. Gwarantujemy dostawę towaru przez sprzedawcę w ciągu 120 dni od opłacenia zamówienia, co oznacza dzień wpłynięcia wpłaty na nasze konto bankowe.
Jeśli towar nie został dostarczony w gwarantowanym terminie, poinformuj nas o tym fakcie e-mailem: info@lunzo.pl


Towar dotarł do mnie uszkodzony. Co mam teraz zrobić?

Jeśli towar został do Ciebie dostarczony uszkodzony, prześlij nam zdjęcia towaru, na którym widoczne jest uszkodzenie oraz zdjęcie oryginalnego opakowania, w którym towar został do Ciebie dostarczony. Wyślij wszystko na nasz e-mail: info@lunzo.pl


Dostarczono mi inny towar niż zamówiony. Co mam teraz zrobić? 

Jeżeli otrzymałeś towar inny niż zamówiony, prześlij nam zdjęcia towaru oraz oryginalne opakowanie, w którym towar został dostarczony. Wyślij wszystko na nasz e-mail: info@lunzo.pl


Rozmiar nie pasuje i chcę go wymienić. Co mam teraz zrobić?

Jeśli nie podobał Ci się wybrany przez Ciebie rozmiar, skontaktuj się z nami poprzez e-mail info@lunzo.pl i podaj jaki rozmiar Cię interesuje.
Obsługa klienta udzieli Ci dokładnych instrukcji postępowania w przypadku zmiany rozmiaru.